5 stappen naar een succesvol bedrijf

september 5, 2021 0 Door youreworthit

Van idee naar product

 

 

 

 

Stap #1: Productuitdagingen identificeren

Wat maakt uw product uniek? Lees productstatistieken en gegevens van uw concurrenten om erachter te komen.

Ideeën zijn niet genoeg. Als je alleen een idee hebt (geen gegevens of bewijs) zijn de kansen om het tot een product te maken zeer gering.

Nadat u hebt vastgesteld wat er uniek is aan uw product, moet u uw inspanningen richten.

Wat kunt u gebruiken van idee naar product proces te verbeteren? Wat zouden klanten willen kopen?

Als u met uw gevestigde bedrijven praat, probeer dan te achterhalen wat zij al doen. Wat gebruiken ze al en zijn de voordelen aannemelijk? Als u onderzoek doet voor uw eigen project, blader dan eens door de websites van de concurrenten.

Octrooi is een zelfbestaand product dat zijn voordelen heeft.

Hebben ze het getest? Zijn er concurrenten.

Als je werkt voor gepassioneerde ondernemers of je hebt een bekend merk, dan is dat geweldig.

Als je deze vragen niet kunt beantwoorden, dan heb je het idee niet. Stap #2: Maak een Test Drive Formulier

Leer hoe u een webformulier opzet en gebruikt om een proefrit te maken.

U moet het werk niet op uw computer doen. U moet de projectbestanden (logo, ontwerp, enz.) naar een plaatselijke c/o brengen en ze daar bewaren.

Vergelijk nooit je werk op de computer met je werk in de c/o. Je moet altijd testen.

Maak tijdens het testen aantekeningen en schetsen om vast te leggen wat u doet terwijl u van de ene plaats naar de andere gaat.

Stap #3: Bouw het product

Nadat u het proces van het vinden van een productidee hebt doorlopen zoals beschreven in Stap #2, is het uw huiswerk om te beginnen met het bouwen van uw ene product 🙂

U kunt altijd controleren hoe het gaat met de ja, nee of succes rapporten van uw site. Als je deze stap goed hebt uitgevoerd, wees dan niet bang om naar de volgende stappen te gaan 🙂 Stap #4: Lever het product

De volgende stap is het op de markt brengen van uw product.

Als u een overeenkomst bereikt met uw “in-line” klanten, bent u klaar om naar de grote competities te gaan 🙂

Als je nog geen deal met hen hebt gesloten, moet je je unique selling proposition vinden en beginnen met het bouwen van je blog, het luisteren naar podcasts, het schrijven van boeken, het opleuken van je podcasts, voordat je je product lanceert 🙂

Maak je geen zorgen als het een tijdje duurt voor je de grote competities bereikt.

Wanneer u het product aflevert, dan zult u aandacht gaan besteden aan fase #1 van het herschrijven en refactoren van uw pseudocode en het bouwen van de echte applicatie 🙂 Stap #5: Verhoog uw betrokkenheid met uw gebruikers

Krijg feedback en een vaste aanstelling voor je werk.

Uw collega’s, klanten, loyalisten en klant Panthers zullen u als doeltreffender en innoverender gaan beschouwen.

Rijden naar de klant reisgidsen met metrieken naar publieke roem zijn niet genoeg.

Maar uw ideeën uiten en het van uw klanten horen wel!

lees meer: