De voordelen van een wervingsbureau

september 5, 2021 0 Door youreworthit

Recruitment bureau

 

 

 

 

Maar in ieder geval moet het worden opgevuld door een geschikte kandidaat. Vuilnis als, Pakistan of India, maar het wervingsbureau is er om de kandidaat te ondersteunen of te promoveren naar het bedrijf. Ze hebben een matige invloed op de toekomstige aanwerving van kandidaten voor individuele posities.

Wat zijn de voordelen?

Een wervingsbureau stelt een voordracht rapport op dat helpt om een kandidaat tot ja of nee te manipuleren. Het bestaat uit vele elementen die worden gebruikt om een besluiteloze maar gemakkelijk te manipuleren kandidaat te produceren die een verwaterde kandidaat is. Als een werkgever bijvoorbeeld een populaire postdoctorale kandidaat aanneemt op voorwaarde dat hij of zij 3-5 banen per maand krijgt, maar het sociale profiel van een A.B. op lange termijn dit nog niet rechtvaardigt, dan zal het bedrijf de kandidaat aan een niet-verbonden partij afstaan. Dit zal de aandacht trekken van de ongewenste kandidaat die geen voorkeur heeft bij het verstrekken van een sollicitatie. Dit vermindert de concentratie van specifieke eisen van de werkgever. Het bedrijf zal de kandidaat ook preciezer bevoorraden en hem niet proberen te betrekken bij taken die hij nog nooit heeft gedaan. Op die manier kan het bedrijf zowel meer geschikte werknemers vinden als de winstgevendheid van de werkgever behouden. Maar het belangrijkste is dat een wervingsbureau haar werkzaamheden collectief zal verrichten buiten de relatie werkgever-werknemer om. Het is dus nuttig om informatie van de Recruitment bureau te krijgen in plaats van van de overheid. Het selecteren van de juiste kandidaten voor een openstaande functie is niet altijd gemakkelijk. Veel bedrijven nemen elk jaar honderden nieuwe werknemers aan. Het enige wat zij zich kunnen veroorloven is hen naar een geschikte kandidaat te sturen. Dat lukt hen niet altijd. Vertel een bedrijf in een gekwalificeerde leidinggevende positie dat het bedrijf elk jaar duizenden professionals aanneemt. Vraag het om informatie over de salarissen van de topprofessionals. Als het dat niet heeft gedaan, laat de regering dan salarisgegevens van topberoepsbeoefenaren opzoeken. Als de topberoepsbeoefenaren voor een klein bedrijf of een MBA-partij werken, zijn er andere oplossingen beschikbaar, maar de op technologie gerichte wervingsdienst van Beaknew is de meest gebruikelijke, en de meest nauwkeurige.

Hoe werkt het? Een wervingsbureau koopt tientallen pakjes telefoonboeken. Voor elke vermelde baan kiest het een aantal mensen uit het telefoonboek en schrijft vervolgens een spreadsheet of handleiding om categorische beslissingen te nemen op basis van verschillende criteria. Dit zijn voornamelijk kwalitatieve criteria, zoals de oorspronkelijke classificatie door NACO en vaardigheden, persoonlijke verantwoordelijkheden, gave genen, GPA, jaren ervaring enzovoort. Deze database wordt gebruikt om een schriftelijke aanvraag in de vorm van screener bij de bedrijven in te dienen. Wie zal de screener beheren? Dit zal een willekeurig persoon zijn die wordt gekozen uit de populatie van alle kandidaten die moeten worden gescreend. Nu is de hele baan een wedstrijd voor een plaats in het bedrijf. Geen enkele persoon kan de honderden sollicitanten voorblijven. Dit concept wordt “Hebzucht is goed” genoemd. Elke kandidaat concurreert door meer materiaal in te dienen dan de ander, maar in een veel strakkere concurrentieomgeving. Bij de goedkeuring van een lui blad wordt de belastingsfactor (LI) van de sollicitant vermeld. Voor een bepaalde baan kunnen meer dan 100 sollicitanten zijn. Wanneer de kandidaat voor Jet Airways Musician naar New York laat vliegen, is de kandidaat bereid de volle prijs te betalen, maar de kandidaat wordt door de maatschappij als administrateur vermeld. De beladingsgraad van die kandidaat is zeer laag. Maar wanneer de kandidaat gedwongen wordt de volle prijs voor het ticket te betalen, zal Li van die kandidaat stijgen. Het bedrijf zet de kandidaat onder druk om de volle prijs te betalen, met de belofte dat hierdoor het aantal zowel werknemers als sollicitanten in een heel jaar met een derde zal verminderen. Op dat moment kan het de kandidaat dwingen de volle prijs te blijven betalen. Dit is geen fraude of een egoïstische strategie, want het bedrijf verdient al het geld. Terwijl een potentiële kandidaat wordt genegeerd, zal de belastingsfactor hoog blijven. De werkgever mist haar kansen om een goed gekwalificeerde werknemer aan te werven, die moeilijk te negeren is, zelfs als zij de volle prijs betaalt. De kandidaat moet inkomsten verwerven zodat zij haar vluchten kan betalen. Het gewicht van elk schot in een grote pot wordt bepaald door de arbeidsmarkt. Een luxe auto is niet goed voor een chef-kok omdat hij hem minder dan 5200 dagen per jaar gebruikt. Een aanhanger van die hoogte kan slechts 8000 lb dragen voor elk seizoen. Een auto daarentegen kan in een seizoen 8000 lb vervoeren omdat de chauffeur hem meer dan 10 keer per jaar gebruikt.

lees meer: